Thursday, September 23, 2010

Back to base! :)

Επέστρεψα η άσωτη!! :)

Με το τέλος της εξεταστικής, μετά από ένα ξεκούραστο καλοκαίρι, είμαι ιδιαίτερα ανυπόμονη για τη νέα χρονιά!!Ήδη η μελέτη και το σχέδιο έχουν ξεκινήσει!
Κι αφού συμπλήρωσα και το 20ο έτος της ζωής μου είμαι πλέον έτοιμη για πολλές ακόμη καινούριες εμπειρίες!! :D
cake,birthday,20
Οι διακοπές μου ήταν 3 μέρες στο Πήλιο και 11 στη Σαμοθράκη!!

Η Σαμοθράκη σημαίνει camping, παγωμένα νερά πηγών, βάθρες, σκαρφάλωμα, οτο-στοπ, συζητήσεις με αγνώστους, βουτιές και..η απίστευτη apple crumble στο Λευκό Πύργο στη Χώρα!!

Δυστυχώς δεν είχα μαζί μου την αναλογική μου φωτογραφική μηχανή κι έτσι έβγαλα ελάχιστες ενδιαφέρουσες με την ψηφιακή μου..Και ιδού!

travelling,vacation,vespaTravelling,vacationTravelling,vacationTravelling,vacation,sightseeing,tower

Other than that, το καλοκαίρι μου περιείχε διάβασμα, βόλτες, μπάνια και λίγες φωτογραφίες!!Εξ'αυτών, δύο με το πολυαναμενόμενο φόρεμα, τις οποίες είχα υποσχεθεί στη Miss Lorelai !!

dress,garden,me
dress,garden,me
me @pool


Photobucket

No comments:

Post a Comment