Monday, June 7, 2010

Sewing Intro!




My new obsession!I discovered that a clothe can be easily created, if someone really wants to create one!And I do! :) It would be great if I could go to a sort of school, thus to learn how to sew properly, but I'm already busy with my university classes!So I bought my sewing machine..


The first thing I managed to sew - as a normal human being that can use its hands creatively! - was an apron for my mother!I will show it to you a little bit later!!And then, I bought a fabric to make a skirt!..I will let you know about my progress!

Unfortunately, I don't have enough time right now, because of my exams, but oh well..Summer's ahead and economic crisis is out of our door!! :P

~~~

Η καινούρια μου εμμονή!!Ανακάλυψα πως ένα ρούχο μπορεί να φτιαχτεί πολύ εύκολα, αν κάποιος θέλει πραγματικά να δημιουργήσει!Και προσωπικά, θέλω!Θα ήταν τέλεια, αν μπορούσα να πάω σε μια σχολή, για να μπορέσω να ράβω σωστά, αλλά έχω ήδη γεμάτο πρόγραμμα λόγω Πανεπιστημίου!Έτσι λοιπόν, αγόρασα τη ραπτομηχανή μου..

Το πρώτο πράγμα που κατάφερα να ράψω - ως ένα νορμαλ ανθρώπινο ον, που μπορεί να χρησιμοποιήσει καταλλήλως και δημιουργικά τα χέρια του - είναι μια ποδιά για τη μαμά μου!Θα σας τη δείξω, όμως, λίγο αργότερα!Κι έπειτα αγόρασα ύφασμα για να φτιάξω μια φούστα..!Θα σας ενημερώνω σχετικά με την πρόοδό μου!

Δυστυχώς, αυτή τη στιγμή δεν έχω πολύ χρόνο λόγω εξετάσεων, αλλά..το καλοκαίρι είναι μπροστά και η οικονομική κρίση έξω από την πόρτα μας! ;)



Photobucket

No comments:

Post a Comment