Sunday, January 2, 2011

1.1.11

Photobucket

Ο καινούριος χρόνος δεν με βρήκε, δυστυχώς, με την καλύτερη των διαθέσεων, όμως τα πάντα είναι στο χέρι μας και μπορούμε να τα αλλάξουμε!!Ύστερα, λοιπόν, από μια ζαλισμένη νύχτα, με χορό, γέλιο και πολύ πολύ κρύο, ανήμερα το 2011 με βρήκε να πλέκω (ανθρώπινα, διότι παλιότερα όποτε μου μάθαινε η μαμά μου, ξεκινούσα ένα κασκόλ και κατέληγα να πλέκω ένα μακρύ πλεκτό με άπειρες τρύπες - βλ. χαμένες θηλιές!!), να τρώω τρουφάκια, κι ό,τι έμεινε από τη σοκολάτα του κορμού, να ράβω, να αναπολώ και να σχεδιάζω, με αφορμή την καινούρια μου αρχή και με δεδομένα τις εμπειρίες μου, την πορεία του νέου έτους!!Προς στιγμήν τα γράφω στο ημερολόγιό μου, από αύριο θα τα αποτυπώνω με τη Lomo Diana Mr.Pink, την οποία αναμένω αύριο!! :)

Χαρούμενη χρονιά, ευτυχισμένο το 2011!Καιρός να γράψουμε τη δική μας ιστορία για τη νέα δεκαετία (λιγάκι τρομακτική μου ακούγεται βέβαια αυτή η λέξη), να τη γεμίσουμε δημιουργικά, ευφάνταστα, με πολύ γέλιο, πολλές δυνατές στιγμές και νέες εμπειρίες!

Let the journey begin..

Photobucket

photo from weheartit.com
~~~~~

PhotobucketPhotobucket
PhotobucketPhotobucket

photos of mine
Photobucket

7 comments:

  1. Oooo ti wraies euxes! :) :)
    Ti erapses?!?! Egw den mporw na stamathsw na trww apo thn paramonh kai meta..! :P

    ReplyDelete
  2. :D :D
    asxolh8hka me to dwro sou kai me ena patron!! :)) akoma den teleiwsa!8a prepei omws mes sthn evdomada giati exw nea project!!

    ReplyDelete
  3. θελω να μαθω κι εγω να πλεκω !!!!!!!

    ReplyDelete
  4. u should!!είναι πολύ ωραία ασχολία! ;) Εγώ έχω τη Mother-master στο σπίτι που πλέκει πάρα πάρα πολλά χρόνια, οπότε καλύτερα αν ξέρεις κάποια που πλέκει, άρπαξε την ευκαιρία!!

    thanks 4 following! :)

    ReplyDelete
  5. uperoxo blog!
    kalh xronia kai se sena!

    filia from your new follower!

    ReplyDelete
  6. Καλή Χρονιά με υγεία και αισιοδοξία (τη χρειαζόμαστε!) Ζήλεψα πολύ τα κουλουράκια... Προσπαθώ να ξεκινήσω δίαιτα αλλά οι κουραμπιέδες που κυκλοφορούν ακόμα ελεύθερα στο σπίτι δεν με αφήνουν... Οπότε λέω από Δευτέρα! Περιμένουμε νέα ποστς! Φιλιά!

    ReplyDelete
  7. se ka8e post trws! 8es na mou peis pou ta vazeis?? sto de3i auti?sto aristero rou8ouni?

    ReplyDelete